tirsdag 29. desember 2009

Julas roligste hund

Fanny, Selma eller Kalle? For noen få måneder ville jeg sagt Fanny og Selma, med Kalle på desidert sisteplass som mest viltre og stressede hund. Men - hold dere fast - årets pris går til Kalle! :) Ihvertfall ifølge min far, som mente at Kalle var den roligste da vi var på julebesøk hos mine foreldre:) Til og med med 3 små barn tilstede var han rolig. Da lå han under bordet og slappet av:)

Han har faktisk vært veldig rolig den siste tiden. Han stresser seg fortsatt fort opp, men kommer mye fortere ned nå enn tidligere. Artig å se at alle tiltakene for å få ned stresset har hjulpet:)

Akkurat nå er Emma søster, sønnen hennes Jakob og hunden deres Leia på besøk, og han er fortsatt roligste gutten i huset:)

Når det gjelder annet enn rotrening, så har vi ikke fått trent så mye den siste måneden. De siste dagene har vi såvidt begynt å trene på kryp, og det virker lovende. Begynte med hånden som target, men har begynt å fjerne den og satser mer på frivillig kryp. Det fungerer fint, så det er gode tider for Kalle :)


2 kommentarer:

  1. Hei Kalle ;-) Syns du er verdens kjekkeste gutt, kan ikke skjønne at ikke folkan dine har sett for en rolig gentleman du er..... menhe, du er jo den eneste gutten der i huset akkurat nå da ;-) Og selvfølgelig er du rolig med så mange jenter tilstede. Juleklem fra Kira

    SvarSlett
  2. Heisann Kalle-kompis :-) Jasså, du er blitt rolig i løpet av jula? Tøft! Kanskje mamma'n min slutter å si "duracell-Kalle" nå da.... eller du har vel fart i skogen ennå? Gleder meg til å løpe sammen med deg igjen snart :-) "High five" fra Ken

    SvarSlett