onsdag 25. mai 2011

Hurra for 2x2-slalomen!

Den ble sendt fra USA 12. mai, og i dag var jeg og hentet den på posten:) Bestilte 6 sett med 2 pinner. Sånn ser de to første settene som ble pakket ut ut:

















Måtte prøve de fire første pinnene på dagens trening. Startet med begge settene på kl 2 og kl 8, og på andre økten testet jeg litt og hadde de på ca klokken 1 og kl 7. Var artig å se at Kalle flere ganger valgte å springe mellom pinne 3 og 4 når inngangen var med vinkel på min venstre side. Da er jo den rette linjen hans forbi pinne nr 3. Belønnet med godbitskål på begge øktene.

Line og Moria. Maja passer godbitskåla.


Må gjenoppfriske 2x2-metoden før jeg fortsetter å trene på den, for det er mye detaljer man må ha kontroll på når man kommer til den praktiske treningen. Gleder meg til fortsettelsen, for denne metoden har jeg tro på!:)

Tredje og siste økt ble noen runder med hjulet og belønning med ball forover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar