søndag 10. mai 2009

Runderingskongen Kalle

Siden forrige oppdatering har det vært rolige dager for Kalle. Fredag var vi Narvik og var hjemme så sent at jeg orket ikke noe trening. Lørdag gikk mesteparten av dagen med til raking/lufting av plen, men det ble tid til en tur i Sørskogen med Fanny og Kalle. Det begynner å komme endel fugl i området, så Kalle sprang stort sett etter fugl hele tiden. En bivirkning av det er at han blir bortimot døv...

I dag var det ny runde med rundering sammen med NRH. Denne gangen ved Mjøsundbrua. Et fint område med tanke på vind. Kalle var i sitt ess og imponerte stort. Denne gangen gikk han ikke på spor, men kun på overvær. En soleklar forbedring var torsdag! En liten overdrivelse ii overskriften kanskje, men han var virkelig bra i dag:) Belønning med kong fungerer meget bra, og han blir heldigvis ikke koko i hodet etterpå:)

Meldte meg forresten inn i NRH når jeg kom hjem. Je je:)

2 kommentarer:

  1. Ingen overdrivelse i det hele tatt, Kalle var Konge i dag :-)

    SvarSlett
  2. Trur jeg snart må snike meg med på en trening assa.. :-) Høres jo så morsomt ut, og føler meg helt alene for tiden :-S

    SvarSlett